آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

مجموعه تاریخی زیارتی گردشگری باغ مزار کهن شهر کدکن

آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

مجموعه تاریخی زیارتی گردشگری باغ مزار کهن شهر کدکن

آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

www.emamzadeabdolah-kadkan.blog.ir
مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس
امامزاده عبدالله موسی الکاظم علیه السلام


تجلیل از مقام شامخ معلم در بخش کدکن


مدیر مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، تجلیل و قدردانی از مقام معلم را وظیفه اصلی همگان بویژه نهادهای فرهنگی دانست. 


▫️بمناسبت بزرگداشت هفته معلم، با هماهنگی ریاست اداره آموزش و پرورش کدکن و همکاری آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) به پاس زحمات معلمان سخت کوش این بخش که با وجود محرومیت و کمبود زیر ساختهای ارتباطی در روستاها، با تلاش فراوان جهت پیگیری امر آموزش در همه اوقات بویژه در ایام شیوع کرونا از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از پنج نفر از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.


▫️سیدمحمدی ضمن تبریک هفته معلم، بیان نمود در طول تاریخ، دیار کدکن همواره مهد فرهنگ، علم و هنر بوده و این میراث را مدیون بزرگان، مشایخ و عرفای متدین این مرز و بوم که در سایه حمایت مراکز فرهنگی آن زمان همچون نظامیه ها، بقاع متبرکه، مساجد و تکایا خوش درخشیدند دانست و امروزه نیز باید با احترام هر چه بیشتر به مقام معلم در حفظ و پاسداری از  فرهنگ ،ادب و هنر غنی ایرانی، اسلامی همت نمود.



نظرات  (۱)

تبریک هفته معلم

هر چند رد شده زمانش اینجا

 
    

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی