آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

مجموعه تاریخی زیارتی گردشگری باغ مزار کهن شهر کدکن

آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

مجموعه تاریخی زیارتی گردشگری باغ مزار کهن شهر کدکن

آستان مقدس امامزاده عبدالله موسی الکاظم(ع)

www.emamzadeabdolah-kadkan.blog.ir
مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس
امامزاده عبدالله موسی الکاظم علیه السلام


فرا رسیدن ایام لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد

ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت فرصتی به وسعت عالم هستی برای مومنان و همه بندگان خداوند ایجاد کرده است تا در این ماه ضیافت الله بیش از پیش بر تهذیب نفس و بازنگری در اعمال و رفتار خود، بر فضیلتها و داشته ها بیفزایند و از کج روی ها و پلشتی ها تبری جویند.

شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.

مولای متقیان حضرت علی (ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ و جاودانه، مظهر عدالت و مردانگی است. حضرت علی (ع) نماد تمام پاکی ها و عدالت طلبی های بشریت است که با شمشیر جهالت و تحجر به شهادت رسید و درس حق طلبی و آزادگی را نه تنها به پیروانش بلکه به تمامی انسان ها آموخت.
اینک در شب های پر برکت قدر خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات الهی را نصیب ما فرمود و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا لطف و مرحمت خداوند متعال شامل حال همه دلدادگان به اهل بیت(ع) شود.

شب قدر به سبب نزول قرآن، شبی شکوهمند است، شبی که والاترین و پربرکت ترین شب های سال به شمار می رود، شبی که پیامبر خدا(ص) آن را ستوده و درباره آن فرموده است: «ماه رمضان، سرور ماه ها و شب قدر، سرور شب هاست». این شب از شب های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شستشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

 ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین در ماه مبارک رمضان، ایام شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را تسلیت عرض می نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی